GURASO ESKOLA – GURASOENTZAT

Haurrei, haien familiei eta inguruneari zuzendutako esku-hartzeen multzoari esaten zaio arreta goiztiarra. Esku-hartze horien funtsezko helburua haurren eta haien familien ongizatea hobetzea da.

Helburu horretan aurrera egiteko eta prozesu osoan familiak partaide bilakatzeko, GURASO ESKOLA, hain zuzen ere, sortu da.

Atal horretan, familientzat interesgarria den informazioa eta dokumentazioa sartu da, adibidez, GURASO ESKOLAren informazio eta prestakuntzako aurrez aurreko saioak. Saio horiek urtean zehar burutuko dira, familientzat interesgarriak diren gaiak lantzeko. Arlo horretan aritzen diren profesionalek hartzen dute parte saio horietan.

Gainera, GURASO ESKOLAren etorkizuneko aurrez aurreko edizioetan izena emateko informazioa, estekak eta jarraibideak eskuratu ahal izango dira.

2022/2023 ikasturteko saioak

Hitzaldiak

17:45etan

Aniztasunaren trataera familian

Zalantzetatik ikastea

Nola ulertu hezkuntza-prozesuak neurozientziaren arabera?

Hitzaldira etortzeko  inprimakia bete eta egin ondorengo diru sarrera:

Sarrera : 5€
Kontuaren izena: Azkue Ikastola
Kontu korrontea:  ES63 3035 0042 91 0420000107

Mila esker

19:00etan

Zalantzetatik ikastea

Nola ulertu hezkuntza-prozesuak neurozientziaren arabera?

Hitzaldira etortzeko  inprimakia bete eta egin ondorengo diru sarrera:

Sarrera : 5€
Kontuaren izena: Azkue Ikastola